11 mars 2012

Söndagssvep

Oj vad trött jag har varit denna soliga söndag. Blev en sovamiddagslur ute i solen. Fleecen och filten på så var det rikigt skönt. Nu är våren verkligen på G. Gårdagskvällen tillbringandes med söta svägerskan och jag fick smaka raclette för första gången. Mums vad gott det var! Märks att man inte är ungdom längre, för gäspningarna har avlöst varandra idag. Snart är påsken här. Vad önskar ni er i påskägget? Fina påskservetter och små ägg i trä fick följa med hem igår. Är i vanliga fall inte mycket för pynt, men dessa passar mig perfekt. Det klassiska Unikko-mönstret i nya kulörer, lite lagom påskigt. Högt på önskelistan finns plånboken i svart skinn med spetskant från Mulberry. Åhh vad jag vill ha denna sötnos ♥ Vill bara göra ett klicketiklick här


I veckan hade Ikea premiär för kollektionen av IKEA PS 2012. Mycket fint och jag ser framemot att få klämma på prylarna i maj när det börjar säljas på varuhusen. En av mina absoluta favoriter är den vikbara vägglampan, som finns i vitt, svart och rött. Klädkedjan Lindex är för tillfället en av mina favvisar när det gäller vårkläder. Precis vad jag vill ha, fina kläder till bra priser och perfekt jag kan cykla inom på väg hem från jobbet. Mina favoriter för tillfället är den vita stickade bomullströjan, armbandet med rosett och det prickiga shortsen. Prickigt och randigt, det är vår för mig. Ni missade väl inte gårdagens mellofinal? Min och Sveriges stora favorit, Loreen, kammade ju hem segern. Nu håller vi tummarna att hon vinner den stora finalen i maj. Heja Loreen!

1 kommentar:

  1. Japp, heja Loreen! Den där Ikea-lampan gillar jag också. Fint svep du har gjort!

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...