15 mars 2012

Exclusive Conscious collection

Wow! Jag är såå förälskad i den ljust grå volangklänningen i H&Ms nya Exclusive Conscious collection. Figursytt liv och sen bryter det loss i en kavalkad av volanger. Nästan som en pompom. Som namnet antyder är detta ännu en conscious collection fast lite mer exklusiv än de tidigare editionerna. Kollektionen kommer att säljas i utvalda butiker med premiär den 12 april. Skulle kunna köpa klänningen bara för att förgylla min garderob, för när skulle jag få tillfälle att bära denna skönhet? En regning jobbonsdag kanske? Bild Damernas Värld

2 kommentarer:

  1. Ooo, ja en regnig onsdag skulle den där sitta fint. Jag skulle iaf bli sprittande glas om någon kom till jobbet i en sån! :D

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  2. Sjlälvklart ska du ha den på jobbet. Man måste ju bjuda lite på sej själv, eller hur. Och vi vet ju hur alla skulle glo, men inte säga nåt. Så kul. Hoppas du får en skön helg min fina snigelvän. Kram

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...