29 mars 2012

Drrmm trumvirvel

Nu blundar jag och klickar på publicera. Faller en bit och håller tummarna. De senaste veckorna har en liten annons cirkulerat i diverse tidningar och magasin och varje gång jag lagt märke till det färgglada köket har fjärilarna flugit några extra varv i magen. Anledningen till frivarven är att lilla jag står bakom både kök och styling. Moi, kan ni tänka er? Det kan inte jag. Helt overkligt konstigt. Precis vad jag älskar att pyssla med och drömmer om att göra. Rädslan för vad andra ska tycka och tänka är dock ofantligt stor. Idag fick jag en öm liten spark och bestämde mig. Jag bryr mig inte. Jag är duktig och nedan ser ni resultatet.

4 kommentarer:

  1. Super fint duktig du är ! Kommer öka köksförsäljningen rejält med sådana bilder ! Kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Du är duktig och du är bäst, glöm inte det min fina gröna snigel! Kram från träningssnigeln

    SvaraRadera
  3. Tack Söta Caroline och Träningssnigeln. Blir så glad att ni hejar på mig ♥

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...