5 februari 2012

Söndagssvep

Har ni hört? Underbara franska Laudreé ska slå upp portarna i vår huvudstad! Mmm pistagegröna, rosa och bruna, alla är dom så ljuvligt goda. Tror dock inte att de hinner öppna innan vår tur till Stockholm. Jag får sukta några månader till innan det är dags för Paris. Har ni otrolig disciplin (för att inte mumsa i er godisarna) kan ni söka arbete i den kommande butiken. Lycka till! Nu är vårnyheterna hos Ikea släppta på vårt varuhus och extra kul är det att se produkterna live. Superduktiga Weekday Carnival kunde inte låta bli att handla på sig lite av nyheterna. Dessa kontorsting är faktiskt några av mina favoriter också. Vitt och kork, vilken kombination! Även superfina Tisdag fick vara med på ett hörn.
  Anledningen till mitt varuhusbesök idag är att vi är i stort behov av nya bestick och jag föll för Löja. Enkelt och skeden är alldeles underbar. I love. Går att köpa för 299kr för ett 24-pack.
Vet ni vad jag har kommit på? Att svart mot svart är superfint! Vad tycker ni? Nu har maken gömt målarpenslarna ♥ Ute snöär det fortfarande och termometern har passerat minus 10. Lika krispigt vitt som det är ute vill jag ha det inne. Dock inte lika kallt. Fina vita tulpaner och knoppiga körsbärskvistar fick följa med hem och fira helg med oss. Har en ny gäst på min önskelista. Zalie skinnväska från Pieces har I want stämplad i sidan. Det är ju snart alla hjärtans dag. Skadar ju inte att lämna små ledtrådar
Bilder pinterest, pieces, weekday carnival via weronica och ikea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...