23 januari 2012

Pysselmåndag

Attjoo prosit! Min måndag har mestadels bestått av nysningar och hosta. Inte roligt, men det kämpas på. Någon gång måste ju allt det snoriga ta slut. Kvällen har bjudit på lite småpyssel. Min första pompom är klar och så enkelt det var. Ny favorit här hemma. Maken nickade gillande. Silkepapper inköpt för ynka 15 kronor på Lagerhaus, lite ståltråd och sax är lika med pompom. Denna blev vit, men är sugen på att göra i andra kulörer också. Rosa kanske?!
I bakgrunden kan ni spana in ett av mina senaste köp. Fin bokstavsbanner som hittades här. Absolut värt ett besök! Ja jag vet att det står February, men jag längtar så och January är ju faktiskt snart över.
Ps glöm inte premiären av Hustoppen ikväll klockan tjugoett på TV8

Uppdate: Iris och alla andra, här kommer beskrivning!

2 kommentarer:

  1. Åh vad trevlig med en pompom.. har du någon bra beskrivning på hur man gör en? För jag har ingen aning..

    kram /iris

    SvaraRadera
  2. Ännu trevligare att du lade in att du shoppat på MINI med :)Såg i min statestik om din blogg. Va fin den var!! Nu skall jag börja kolla in den mer :) Hoppas vi ses snart igen och gå in och gilla oss på fejjan, där lägger jag in varje vecka om alla nya grejer som kommer.
    Ha de så bra!
    /Mari, Carpe diem MINI

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...