1 januari 2012

2012

Hur har årets första dag varit? Här hemma har vi mest tassat runt, myst och tittat på film. Gårdagen tillbringades med goaste vännerna och god mat i mängder. Fast det känns att man inte är van att ramla i säng vid tretiden. Trött är dagens ord, fast det är så värt det! Den här gumman har gungat på tv-bänken framför mig idag. En av mina favoriter bland julsakerna. Minns hur jag fick välja ut en julklapp i byns presentaffär när jag var liten. Valet föll på tomtemor med det fina fluffiga vita håret som stickade. Julklappen var till min mormor. När hon för några år sen blev min ängel var just den här lilla gumman en av de saker som jag önskade som minne. Så nu firar jag och gumman jul tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...