13 november 2011

Söndagssvepet

Åh vad jag älskar årets programserie Så mycket bättre. Lena Ph är ju amazing som vanligt. Eva Dahlgren är ju Eva Dahlgren. Killarna är inte sämre. Ledin är sommar för mig. Gotland, solnedgång och de kända melodierna. Åh vad jag längtar till sommaren. E-type och Wiehe går inte av för hackor, men Laleh är min stora favorit. Vilken tjej! Fann dessa härliga inspirationsbilder på Ikeas blogg. Ett enkelt sätt att få sin egen touch på en möbel. Boksel är ett kvadratiskt bord för 995kr med glasskiva. Printa ut din favoritbokstav eller köp en fin plansch och placera under glasskivan. Enkelt och snyggt och inte värst dyrt heller! Igår blev det en liten ego-runda till Kristianstad. Strosade runt, fikade och njöt av ensamheten. Ibland är det riktigt skönt att få rå om sig själv. Har länge spanat på muséet som ligger i centrala Kristianstad men aldrig vågat gå över tröskeln. Igår tog jag dock steget över tröskeln och tog mig en runda. Väl värt ett besök. Fin liten butik fanns det också.
Grattis säger vi till alla fina pappor idag. Tänk, vad hade jag gjort utan honom? Alla goda råd, tryggheten och den gosiga famnen. Älskar dig världens bästa pappa ♥ I fredags mitt i Idol-pausen dök Magnus Uggla upp som gäst i Hellenius Hörna och jag färdades 20 år tillbaka i tiden. Herr Uggla var min absolut största idol när jag var liten och jag gillar fortfarande hans musik. Jag kunde i stort sett varenda textrad och hans skivor gick varma. Så efter Hörnan rotades alla gamla Uggla-skivor fram och återigen gick cd-spelaren varm. Vilka minnen och låtarna är lika bra än!

Hoppas er vecka varit underbar och att nästa vecka blir lika bra
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...