6 november 2011

Söndagssvepet

Ännu en söndag som närmar sig sitt slut. Har er helg varit bra? Håller tummarna att ni haft det bra. Helgen inleddes på topp med skrattfylld after work i fredags med urgulliga kollegor. Alltid fantastiskt roligt att träffa kollegorna utanför jobbets väggar. Måste vi absolut göra om snart. Lördagen tillbringades strosande i stan. Kan inte förstå att det är november. Vädret är ju verkligen otroligt. Varmt och skönt. För ett år sen var det snö i de småländska trakterna. Under veckans besök på H&M:s hemsida upptäckte jag en ny grafisk kollektion. Är smått sugen på den svartvitröda kjolen. Hade passat finfint till en finstickad svart polo och ett par svart mockaskor som snart står på min skohylla. Hmm varför ska det finnas så mycket fint? Måste bara tipsa om att Kicks har 20% rabatt på alla nagellack fram till den femtonde november. Jag som nyligen har blivit Essie-beroende var ju tvungen att passa på. Lady Like och Bobbing för Baubles fick följa med hem. Erbjudandet gäller båda i webshopen och i vanliga butiken. Bara ett tips! Fick mail av trevliga Anders som driver webshopen personligalmanacka.se att det snart är dags att beställa almanacka för 2012. Anders presenterar två nyheter, en designkollektion och en personlig skrivbok. Designkollektionen är skapad av illustratören Sara SMÄM Woodrow. Klicka här för att besöka webshopen. Självklart (!) fick lite mer saker än nagellacken följa med hem från shoppingrundan. Nya svarta favoritskor från Scorett. Tack snälla för fin födelsedagspresent! De ombloggade sammetsgalgarna från Lagerhaus kommer numera husera i mitt lilla dressingroom. De ska användas för att visa upp favoritklänningarna. 49 kronor för fyra stycken galgar är ju rena fyndet! Finns även i rosa sammet. Min nya plånbok har varit på sin premiärshoppingrunda och jag säger bara; I´m in Love ♥
Nej hörni, nu ska jag koppla ner datorn och krypa upp i soffan med maken. Bläddra lite i senaste numret av Chic och njuta av veckans melodi. Laleh tolkar Eva Dahlgrens klassiker Ängeln i Rummet.

Hoppas att er kommande vecka blir underbar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...