10 november 2011

Kaksugen

Tre paket florsocker, två påsar ströbröd och förpackningar med diverse torrvaror vars bästföredatum passerats för evigheter sen. Salt i en mängd varianter. Havssalt, bordssalt, salt med extra jod, flingsalt smak av citron. You name it. Dessa fynd gjordes häromdagen när skafferilådorna fick sig en rejäl utrensning och strukturerades. Hade inte en susning om att jag hade så många fina kakformar och baktillbehör. Konstigt att man kan glömma bort vad man har i lådorna. Trots mina upptäckter i lådorna blev jag inte alls baksugen, snarare väldigt kaksugen. Kakor var tyvärr det enda jag inte lyckades hitta i de där lådorna. Får nöja mig med en härlig inspirationsbild från Alvhem tills baksuget bemödar sig att återvända. Till helgen kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...