21 november 2011

Dörrhängare

Mina drömmars hängare är ju självklart denna klassiker från Eames. Dock är det inte min plånboks dröm. Fann ett bra alternativ sist jag var på besök i stan. Samma tanke men med en annan lösning. Eames Hang it all monteras på väggen, medan Lagerhaus version är en dörrhängare. Dörrhängare är enligt mig ett bättre alternativ när krokbehovet är stort men det hängande inte är i skick att visas upp. Typ en tråkig morgonrock. Ja det får nog banne mig bli ett besök på Lagerhaus nästa gång.
Frågan är bara om det blir den svarta eller den vita hängaren?
Hängaren finns både i butik och webshop för ynka 149kr. Glöm inte att frakten tillkommer vid webshopsklickande

2 kommentarer:

  1. Kolla också in vårt alternativ med färger, se http://www.forvara.se/se/grp/la-shelf.php

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig, Hang it All är fantastisk! Jag köpte hem den till vårt lilla hus härom året, men min man gick tillbaka med den till affären ;-). Så kan det gå. Han tyckte inte alls om den. Den såg, enligt honom, på tok för barnslig ut och han ville absolut inte ha nån hängare alls i hallen. Alla kläder ska, enligt honom, vara inhängda i garderoben. Nu funderar jag på att köpa den igen och hänga den i nåt av barnens rum, så får jag gå in där och njuta av den istället... :-)

    /Malin

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...