12 oktober 2011

Finally Wednesday

Hoppas att ni mår bra mina vänner! Nu har redan halva arbetsveckan passerat vilket betyder att det snart är dags för fredagsmys. Idag har en liten december-weekend bokats. Två nätter i Göteborg är inte helt fel. Strosa runt bland, förhoppningsvis, singlande snöflingor med julklappaskassar i händerna. Smita in på ett mysigt café och sörpla i sig en rykande kopp med varm choklad. Ta en sväng på Lisebergs julmarknad hand i hand. Åh vad jag längtar. Idag damp det ner ytterligare ett paket i brevlådan. Har varit många på sistone. Äntligen har jag lyckats knipa åt mig ett exemplar av PANTONE 100 postcards. Har stått på väntelistor i evigheter känns det som. Nu har jag äntligen ett exemplar i min ägo. Kan sitta och bläddra bland alla färgglada kort i evigheter. Jag precis som de flesta andra har fallit för washi-trenden. Nu ska tavlan i arbetsrummet ner, lite washi inhandlas och några kort med de finaste kulörerna i samligen upp istället.
Vad tror ni? Bra idé?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...