4 september 2011

På väg...

...hem från Barcelona. De senaste fyra dagarna har vi tillbringat i Barcelona. När jag skriver detta har vi inte ens åkt. Sitter i soffan med resfeber för imorgon onsdag är det dags. Tåg till Kastrup och vidare med flygplan till Barcelona. Ska bli så kul! Med det fiffiga verktyget där man kan schemalägga inlägg har ni inte ens märkt att jag har varit borta. Jag hoppas att vi har haft en bra resa, sett mycket och vågat hyra en liten vespa. Jag hoppas att älsklingen är nöjd med besöket på stadens stora akvarium som han har pratat om i evigheter. Lite bruna hoppas jag att vi är också. Utvärdering och bilder kommer, jag lovar!

Bild Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...