7 september 2011

Höstonsdag

Idag har jag frusit precis hela dagen. Vaknade framåt småtimmarna av att det blåste storm utanför och regnet smattrade mot rutan. Den mindre bra sidan av hösten är tydligen här. Kvällen har därför tillbringats inomhus med mys och ett värmande bad. Nu har jag återfått värmen och en ljuvlig doft av Rasberry Sorbet sprider sig. Mmm min absoluta favorit från Sephoras alla badskum. När jag ändå berättar om mitt favoritskum kan jag visa vilken min favoritparfym är och som jag alltid kommer att förknippa med vår bröllopsdag. Marc Jacobs Daisys fina flaska står på hyllan i mitt lilla dressingroom tillsammans med de små blommorna, som prydde mitt hår när jag sa Ja, och ett fint diadem som mest köptes för att det var just fint.


Fick ett sms idag om att jag hade ett paket att hämta på mitt utlämningsställe. En stor påse från H&M. En ny klänning och tröja. Två hallonrosa kuddfodral och några armband. Favoriten som kommer pryda min arm imorgon är armbandet med tärningarna och discokula. I´m in Love ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...