23 september 2011

Fredagsönskan

Att uppfylla någons önskan är alltid roligt och det är precis vad jag tänker göra denna fredagskväll! Söta Caroline var nyfiken på hur mitt kvällspyssel såg ut när det hamnat på sin plats. Tavlan med tapet från Pip, Intrade, hänger i gästrummet och fina strofen av Veronica Maggio hamnade på tavelväggen i trappan. Färgerna i gästrummet blev nu hallonrosa (så klart) och äppelgrön. Väldigt lyckad kombo om jag får bestämma. Nya tavlan matchades med nya kuddfodral från H&M och gamla från Mimou, som legat i garderoben ett tag. Alltid roligt att leta fram gamla godingar Fredagkvällen firar jag på egen hand då maken är på jobbresa över helgen, men med Cola, Ahlgrens bilar och Idol och en bra film blir nog kvällen toppen ändå. Imorgon får jag i alla fall lite sällskap. Världens goaste femåring kommer med övernattningsväska och stannar till på söndag. Blir nog en riktig tjejkväll imorgon! Längtar ♥

1 kommentar:

  1. Så sött av dig! :) Det blev jättefint! Ljuslyktorna passar verkligen ihop med tapeten.

    Trevligt med övernattningssällskap idag! Ha en mysig kväll!

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...