7 augusti 2011

Resekit

Bara några timmar kvar av semestern. Imorgon börjar allvaret igen. Slut på sovmorgnar, morgonrocksmys och sena kvällar. Rutas in i rutiner igen. Tur att maken och jag har två små ledigheter kvar att se framemot innan hösten kommer. En liten weekend och en lite längre som kräver en flygplansresa. Längtar verkligen efter lite riktig sol. Lite tapas och vin. Med mig på resan kommer jag ta mitt nya lilla resekit från Compagnie de Provence som jag fyndade i fredags. Maken och jag tog en utflykt till Simrishamn för lite god mat och mys. Inredningsbutiken/webshopen Urban Living har en sommaroutlet i hamnen i Simrishamn. Har man tur kan man göra riktiga fynd! Väl värt ett besök. Börjar allvaret för er imorgon också eller har ni semester kvar?


Lilla resenecessären innehåller handcréme, bodylotion och duschcréme. Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...