22 juli 2011

Rosa. Det har väl inte undgått många att min absoluta favoritfärg är rosa. Till och med i sovrummet har jag lyckats att få in rosa. Inte för tjejigt, men ändå rosa. Imponerande tycker en del vänner, både kvinnliga och manliga. Tror att min man också gillar rosa innerst inne. Han har aldrig klagat på kulören och han tycker nog att det är skönt att jag har inredningsansvaret hemma.


Tavelväggen är en favorit hemma som är lätt att förnya. Fin plansch från Etsy och ljuslyktor från Borett. Även en bit tapet från Marimekko som blev över vid tapetsering har blivit tavla. Silverfärgade ljusstakar från Ikea trivs tillsammans med min lilla Vitrini. Vita lampan har maken valt. Kul detalj är att man kan tända både foten och skärmen i olika kombinationer. Taklampan med prismor är inhandlad i Växjö och har hängt med i några år. Tröttnar nog aldrig på att vakna och se solkatterna leka på väggarna som bildas med hjälp av prismorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...