10 maj 2011

Je t'aime. Hur kan man sakna en plats där man endast har tillbringat drygt fyra dagar så mycket att det värker i hjärtroten? Precis så mycket saknar jag Paris. Staden med det kända tornet, Triumfbågen, grönskande alléer, mysiga promenadstråk, macaroons och där vi drack drinkar till lunch. Staden där vi gifte oss. Vi har redan bestämt att vi ska tillbaka. Min man (!) blev lika förtjust som jag nämligen. Nästa gång vill jag se mer än attraktionerna. Besöka alla vintagebutiker, våga sig utanför turiststråken, se Versailles och bara njuta och dingla med benen utmed Seine.


Kom hem från ett av veckans träningspass för en stund sen. Trött som tusan, men istället för att springa rakt in i duschen hamnade jag i trädgården. Skulle bara vattna efter dagens solsken. Efter vattnandet, blev det ogräsplock, klipp med sekatören och helt plötsligt hade drygt en timme försvunnit. Vad härligt det är med ljusa varma vårkvällar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...