12 april 2011

News. Tror inte att jag har visat mina senaste inköp till hemmet. Häromsistens beställde jag väggord Me ♥ You från Dixie och nu kunde jag inte låta bli Love is all you need som damp ner i brevlådan häromdagen. Meningen var att budskapet skulle hamna på väggen i sovrummet, men blev liggande på bordet bakom soffan. Efter några suckar tycker jag att det passar perfekt där, så det får nog stanna kvar. Även de små askarna i aluminium och det lilla stjärnfatet är nyheter. Boken är en kär överraskning från P. Kan bläddra och läsa i evigheter. Me like. Under bordet skymtar min senaste
skäm-bort-dig-själv-present. Nämligen ett par rosa ormskinnsmönstrade skor med blingbling på. Har dom på en stund varje kväll för att slippa skoskav under ballerina-högsäsongen.
Mina babuschkas, som egentligen är köksmått, framför en fin present från kära M. Nämligen Marimekkos nya fina necessär. Tack snälla M ♥ Babuschkas eller som de egentligen heter Matryoshkas är hemklickade från Nunc Inredning.

1 kommentar:

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...