2 mars 2011

Avis.I måndags fann jag en av mina drömmar.Kan man hitta drömmar förresten? I alla fall, Hasselfors Gardens odlingsvitrin, som är en av årets nyheter står det mitt namn på. Efter en stund hittade jag priset och insåg att jag får vänta några somrar innan det får flytta hem till oss. Slötittade på Bygglov igårkväll och vad fångade mitt intresse och som denna underbara familj skulle få? Jo min odlingsvitrin!


Annan nyhet från Hasselfors är länksten som kan användas både till att skapa gångpassager och som kantsten. Toppenfina! Bilder Hasselfors Garden

2 kommentarer:

  1. Åh en sån vill jag oxå ha. Ska odla sniglar i den haha. Kram lata snigelmamman

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad roligt att läsa om dina drömmar! Vi har delat din länk på vår sida på Facebook.
    http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Hasselfors-Garden/110387267478

    Mvh Jenny, marknadsassistent på Hasselfors Garden

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...