17 januari 2011

Lego.Har en kär vän som kallar mig jagvillhaduhittar-proffs. En ärofylld titel må jag säga. När hon tröttnar på att leta ringer hon mig för hon vet att jag gillar jakten och självklart för att jag oftast vet var jag ska leta. Idag ring ring. Hon kunde inte hitta de nuförtiden väldigt populära förvaringen som ser ut som gigantiska legobitar i VITT. Färgen var väldigt viktig. På grund av den ofantliga populariteten dessa bitar drabbats av var mitt uppdrag inte det lättaste, men jag lyckades. Så J och alla andra som letar, klicka här för att köpa gigiantiskt lego.

Bild hittad på nätet

1 kommentar:

  1. TACK FÖR HJÄLPEN DU HAR HJÄLPT BÅDE MIG O L, SOM VILL HA DESSA =) KRAM PÅDIG
    JANNICE

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...