1 december 2010

Första december.Idag är det dags att öppna första luckan i adventskalendern. Chokladkalender tackar man inte nej till, men snäppet bättre är ju alla designkalendrar på diverse bloggar. Där har man chans, dock inte så stor, att vinna fina prylar till hemmet. Mina favoriter är Fridas fina kalender på Trendenser och tjejernas på Colour Me Three. Idag tävlas det om en Stringhylla och fina kuddar från Mimou. Lycka till och välkommen december.

Colour Me Three julkalender består av härliga inredningsprylar från företagen på bilden.

1 kommentar:

  1. jag är med och tävlar i de två du nämner + en mammas dag. Jag tror inte chanserna är så tokiga ändå för denna vecka har jag vunnit två bloggtävlingar (mycket mer än jag förtjänar eftersom jag inte är med på så många.) Superkul är det iallafall när man vinner ngt.
    /Ylva

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...