28 oktober 2010

Städa.Inte alltid roligt, men det måste göras. Här hemma har vi städtorsdag varje vecka. Skönt när det är klart och man vet att morgondagen=fredag och bara mys. Idag har vi varit i tapetaffären och beställt tapet till gästrummet. På tisdag får jag hämta rullarna och nästa helg hoppas jag att dom kommer upp. Ska bli så kul! Håller även tummarna att jag kan fynda lite piff i Ullared. Dock vet man ju aldrig vad man får med sig i påsarna efter en hel dag i fyndens paradis.
Nu ska jag ta och krypa upp i soffan med Älskling och bara vara


Vet ni, imorgon är det fredag! Wihoo

3 kommentarer:

  1. Såå nyfiken nu på vilken tapet du valde. Får höra imorgon.

    I like Freeeeedaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!
    Kram snigeln

    SvaraRadera
  2. =)
    vad blir det för tapet? följer din blogg dagligen och blev väldigt nyfiken då vi med ska hitta en tapet.

    SvaraRadera
  3. Hej Anonym! Kul att du följer min blogg dagligen, det värmer :)

    Kan avslöja att tapeten är svart med vitt mönster. Mer än så säger jag inte ;) Håll tummarna att den kommer upp nästa helg. Då lovar jag foton

    KRAM på dig

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...