30 oktober 2010

Oh my God.Såhär sammanfattar jag dagens utflykt. Var jag har varit? Ullared. Var dock inte ensam utan det kändes som om halva Sverige hade bestämt sig för att besöka shoppingparadiset just idag. Kön ringlade lång. Runt parkeringen, tvärs genom parken, runt parken, förbi SkoRolf, några ytterligare krokar tills man efter två och en halv timme nådde entrén. Tur att det inte regnade och att vi hade väldigt underhållande människor bakom oss. Väl inne var möjligheten till rörelse nästan lika med noll, men jag lyckades få med mig några sällskapsspel, ett fint zinkhus till värmeljus, tändbriketter och mysfilmen Farsan. Hann även med en fika för att få upp blodsockret för att undvika svimning. Sen var det dags att försöka ta sig ut. Detta tog nästan två timmar. Nu känns det som om jag har åkt Vasaloppet, har inte gjort det på riktigt, men kan tänka mig att det känns såhär. De är till och med jobbigt att skriva detta inlägg. Har värk i varenda del av kroppen och ska lägga mig ner om fem minuter och sen ska jag sova läääänge.



God natt på er underbarisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...