4 oktober 2010

Gah.Jag avskyr otrevlig butikspersonal.Det började häromkvällen när mitt inte särskilt billiga sängbord ramlade ner från väggen. Orsaken var att det lilla metallbeslaget på hyllan gått tvärt av. Dagen efter ringde jag till butiken där jag köpt hyllan och förklarade vad som hänt. För det första trodde dom inte på mig, är ju omöjligt att ett metallbeslag går sönder. Tydligen inte. De bestämde att de skulle fundera på saken och återkomma. Senare samma dag ringde de tillbaka och sa tyvärr vi får ingen ersättning för din hylla så vi kan inte hjälpa dig. Gah, ska det gå ut över kunder för att de inte kan begära ersättning för sina dåliga produkter? Till slut gav dom med sig och jag skulle få ett nytt. Jag frågade om dom ville se beslagen som gått sönder men sa att det inte behövdes. Idag hade jag ett ärende till stan och tänkte därför hämta mitt nya sängbord. När jag kommer in så får jag till svar att du förstår väl att du måste ha den trasiga hyllan med dig? Nej det förstår jag inte. Jag frågade ju när jag ringde. Slutade med att jag tackade för mig och upplyste att IKEA har bättre kvalitet och gick. Gah vad jag avskyr otrevlig butikspersonal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...