19 oktober 2010

Farligt.Nu är jag igång med ett nytt projekt igen. Denna gång har det inhandlats skum-madrass på IKEA. Tack för tipset J och S.♥ Har även hunnit med ett besök hos Trähuset för att få mdf-skivor tillsågade i rätt storlek. Nu ska bara ett tyg inhandlas och just det, projektet ska monteras ihop också! Hoppas att vi kanske kan börja med detta i helgen. Hoho vad jag längtar! I alla fall, skulle inom varuhuset en snabb runda för att handla madrasserna, men fynd ropade mitt namn. Väl nere på fyndavdelningen stod ett sideboard jag spanat på ett tag. Skulle ju inte köpa mer inredning den här månaden, men en dryg hundralapp kan väl spela kvitta? Fina korgen Näsum fyndades också och slängdes upp på vagnen. Snabbt till kassan innan mer fynd siktades och in med allt i bilen och hem. Nu står det där precis som jag tänkt mig. Lovely ♥

Har piffat sideboardet lite nu ikväll, ganska nöjd, men det blir nog mer piff. Plansch ska inhandlas till ramen också. Förslag?
Nu skriker magen, dags att mumsa i sig nåt, sen dusch innan de desperata hemmafruarna.

Go kväll på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...