22 september 2010

Magkänsla.Det heter ju att man ska lita på sin magkänsla. Den där kittlande känslan när man vet att något kommer att bli underbart perfekt eller klumpen när något skriker fel. Sen några dagar tillbaka har klumpen funnits där och jag får nog vänja mig att den är där. Det är inte längre lika roligt att gå till jobbet. Inga glada miner och skratt i korridoren. Även fast jag vet att allt kommer att ordna sig till det bästa är det jobbigt för tillfället. Jag hoppas att fjärilen som ska kittla mig till skratt kommer på besök snart. Så om ni tycker att jag blir sämre på att uppdatera vet ni varför. Håll tummarna för mig ♥

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Usch, det låter inget vidare.Hoppas att allt löser sig och att det blir en bra stämmning på jobbet igen.

    KRAM!

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...