23 augusti 2010

Tji.Snart är vi färdiga med vårt fina plank. Har målat, gjutit, sågat och gud vet vad, men senast onsdag vill vi vara färdiga. Det är vårt mål. När allt är på plats ska jag beställa och plantera alla växter jag längtat efter hela sommaren. Pioner, löjtnatshjärtan och allt underbart blomster som mormor och morfar hade i sin stora fina trädgård.

Min fina vita Agapanthus som damen i blomsteraffären sa att jag aldrig skulle få att blomma om jag planterade om den från hennes fula bruna kruka till min nya svarta snygga kruka. Tji fick hon. Tre fina stänglar med vita bollar har precis slagit ut. I love ♥
En liten tjuvkik på min nyinhandlade tvålpump från Savon de Marseille, som jag nämnde igår. Jättefin detalj i badrummet som passar perfekt med fina ceriserosa handdukar.

1 kommentar:

  1. Jätte fint! Håller med dig ang tvålpumpen. Dem är så snygga. Har själv tvål,handkräm & bodylotationpump.
    Kram

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...