8 augusti 2010

Slut.Slut på semestern. Förstår inte hur fyra veckor kan gå så fort. Har haft en alldeles underbar ledighet. Sett mycket och njutit av fint väder, god mat och goa vänner. Imorgon är det dags för verkligheten. Känns inte toppen för tillfället, men vet att efter några timmar imorgon känns allt som vanligt. Hade bara önskat att min älskling hade hållit mig sällskap när det är dags att sova. För sova kommer jag nog ha svårt för ikväll. Hörs imorgon om jag överlevt första dagen.


Här hade det inte varit fel att tillbringa ytterligare några dagar. Bild lånad av Oscars mäkleri


KRAM

1 kommentar:

  1. Hallå hallå...hoppas verkligen du överlevt första dagen hörredu du ;)

    Själv har jag åkt på en dunder förkylning med feber, otäck hosta och en borttappad röst så min första arbetsdag är ytbytt mot en karensdag.... inte så kul att förlänga en ledighet med sjukligheter... suck..

    K R A M // T i n a

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...