18 augusti 2010

Passion Journals.Ja det är precis vad det låter som, dagböcker för våra passioner. Moleskine har skapat sex stycken varianter av denna lilla dagbok. Vin, recept, träning och film är några av böckernas teman.
Min favorit, som kanske blir en födelsedagspresent till mig själv, är receptdagboken. Har flera gånger börjat riva ut, sortera och klistra in mina favoritrecept. Är roligt ett tag, men sen tröttnar jag. Med den här fina lilla journalen hoppas jag att det blir annorlunda!
Moleskine har även andra fina anteckningsblock i fina färger och olika utföranden. Finns att klicka hem hos bland annat Adlibris. Bild lånad av thecoolist.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...