17 maj 2010

Hej Raringar ♥ Vilket väder! Kan ju undra om det är oktober istället för maj, så tråkigt. Jag vill ha vår och massor av sol. Får hoppas att väderprognoserna om soliga dagar nu i veckan stämmer.

bild:Ronneby Brunn

Vi har haft en underbar långledighet med spabesök i Ronneby. Skulle kunnat stanna några dagar till med behandlingar och god mat. Skönt att få tassa runt i tofflor och morgonrock och bli ompysslad. Det behövdes verkligen!
Blev en tur till Mairo i Ronneby också, mycket jag ville ha därför bestämde jag mig för att sova på saken för att sen göra ett besök på söndagen också, men de öppnade så sent att ingenting blev inhandlat. Tråkigt, men det betyder ytterligare ett Ronnebybesök inom kort!
Idag har jag storhandlat, letat efter klänning till allra bästa S och O bröllop och klickat hem en plansch från Moderna Museet. Den första planschen till vår tavelvägg. Lovar bilder när tavlan är på plats.
Igår fick vi snabbesök av J, S och lille W. Alltid kul att träffas och lille W växer så att det knakar. Gullunge!

Nu lite kvällsmat och sen sängen
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...