12 april 2010

Klipp&Klistra.Hittade till Sarah & Bendrix för ett tag sen och blev stormförtjust i de fina tavlorna. Jag vill också ha! Stansstämpel (?) med hjärtmönster och fina papper inhandlades. Sen var det bara att börja stansa, vika och limma. Ramen Ribba 50x50 från IKEA skulle få äran att rama in mitt mästerverk. Efter två kvällar var min fina tavla klar. Börjar med att visa tavlan i ett tidigt skede och det färdiga resultatet ska bara fötograferas så ska ni få se det också!

Är sugen på att göra en variant till, men då bara med ett stort hjärta bestående av flera lager av silkepapper. Kanske en syssla för kommande helg när Älskling är på fisketur?


Idag har solen varit framme precis hela dagen, underbart! Dock har timmarna på jobbet inte varit de bästa. Vissa dagar är bara inte roliga. Stress, saker som strular, som man inte kan påverka och känslan att man inte duger. Tur att man har underbara arbetskompisar och som man säger: Imorgon är en annan dag!
Kram på er

2 kommentarer:

  1. Oh, vännen måste kolla på din fina tavla...nu blir jag sugen på att göra en egen.Kunde du följa med nästa söndag istället??Vad tråkigt att det inte fungerade på jobbet idag..Imorgon blir det mycket bättre ska du se..Sov gott!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Kan bara bli bättre idag eller hur Snigeln?? Jag är ju här och förgyller din dag :-)! Kraaam

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...