29 mars 2010

Vårkänslor.Efter helgens allt regn fick jag för mig att plantera lite blommor i mina nya fina krukor. På med handskarna, fram med jord och liten spade. Sen var jag igång. Resultatet blev precis som jag hade tänkt mig. Vita Bellis och vita pärlhyacinter. I love ♥

Ikväll har jag gått en riktigt lång promenad och njutit av att våren är på väg. Härligt att se alla lökar som börjar komma upp. Alla människor ute i sona trädgårdar och på promenad. Åh vad jag gillar att våren är på väg!
Snart dags för Desperate Housewives och lite te och smörgås
KRAM




3 kommentarer:

  1. Så fint du har pysslat med blommorna.Hoppas allt är bra med dig??

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vi bokar nästa onsdag..Är du ledig då eller du jobbar?Vilken tid ska vi säga??

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Åh, så vackra blomsterkorgar!
    Hittade just hit, trevligt!

    Kram, Bella

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...