24 mars 2010

Grått är flott.Hittade denna fina väggbild från Eijffinger häromdagen. Tapeten består av 6 stycken våder. Vilken förvandling för en tråkig vägg. Gillar alla detaljer och att den samtidigt är väldigt diskret. I love

bild:Inreda.com


Nu när våren är på ingång har jag fått tillbaka all inspiration. Jag vill avsluta påbörjade planer som bara blivit liggande. Förra veckan gjorde jag som ni vet klart min Nightfly och igår blev ännu ett litet projekt färdigt. Med ett antal meter tyll, nål och tråd, resår och massor av tålamod blev den äntligen färdig! Nyfikna på vad det är? Då får ni vänta några dagar till, bara en pytteliten korrigering kvar. Sen lovar jag bilder!

Snart Room Service
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...