16 februari 2010

Stjärnor och Champagne. Är verkligen tävlingssugen ikväll. Kan det kanske bero på vinter-OS? Fann ännu en blogg som firade ett visst antal besökare, nämligen 100 000. Häftigt! Jag är inte ens i närheten, men uppskattar verkligen alla besök jag får ♥

Vinsten i denna tävling är ett rosa ljuvligt ostronfat från Mateus. Inte ofta det är kärlek vid först ögonkastet, men i detta fallet var det verkligen det. Kommer att hålla mina tummar även nu när jag ska lägga mig. Vill ha!

För att delta i tävlingen som pågår fram till 25:e februari, klicka på bilden



Förresten, glöm inte att hålla tummarna för våra skidstjärnor ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...