23 februari 2010

Help. Sitter och funderar på hur jag kan göra för att få mer besökare och gulliga kommentarer. Alltid lika roligt när någon lämnat en kommentar. Pirrar till i magen varje gång. Så spännande att läsa! Ska man blogga mer? Mer sällan så besökarna får längta? Mer personligt? Har ni tips är de hjärtligt välkomna. Vad vill ni läsa om?

Min egen tanke med bloggen var från början och är fortfarande att visa en mix av min vardag i vårt hus med nyheter och inspiration inom designvärlden. Hoppas att jag lyckats någorlunda ♥

KRAM

5 kommentarer:

  1. Mitt tips är att blogga ofta! Jag har noterat att då går besöksstatistiken upp.

    Jag gillar just den typen av bloggar med lite mix men fokus på inredning och design :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det funderar man ju alltid på, vad ska man skriva om och vad vill folk läsa. Det jag tycker är roligast och som inspirerar mig mest, är bilder och tips från egna hemmet, alltså mer mer mer bilder hemifrån dig!
    Annars har du väl en skön mix!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha mer mer mer, massor med små inlägg är alltid kul så man kan gå in flera gånger om dan. Bilder, gärna med inspiration från verkliga livet :). Kram från Snigeln

    SvaraRadera
  4. Jag gillar när det är en mix,vardagsliv,hemmet och sedn lite inspirationsbilder och tips.Jag tycker du bloggar på i lagom takt.Det ska ju inte kännas som ett tvång att man måste lägga ut inlägg hela tiden.Jag gör så att jag gör en del utkasst och sen får jag se om jag lägger ut allt på en dag eller så portionerar jag ut dem.

    SvaraRadera
  5. Hej Anna! Jag gillar din blogg som den är, men är urusel på att kommentera*skäms*. Ska skärpa mej. Bara fortsätt som du gör. Har förstått efter jag själv började blogga för 1,5 år sen att man inte alltid får så mycket kommenetarer trost att många följer ens blogg dagligen. Hoppas allt är bra med dej och J. Hälsa mamma! Kram Jonna

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...