18 februari 2010

Aldrig att jag ska bli mattläggare när jag blir stor. Fy vilket jobb! Efter två blåsor, en slö sax och en minst lika slö mattkniv har en vit Hampen-matta hamnat på klädkammarens golv. Riktigt fint blev det, mycket nöjd. Nu ska jag inte klanka ner på yrket mattläggare, men med deras vassa knivar och stora kunskap, är det säkert ett roligt jobb ♥ Ska försöka komma ihåg att plocka fram kameran till helgen och knäppa några fotografier på klädkammaren och andra små uppdateringar av vårt hem.

Ikväll har vi varit hos underbara D och Lilla T, som precis fått två små tänder. Go som få ♥ Mycket inredning och lite skvaller hanns det med ikväll. Tack snälla för frallorna och teét, precis vad jag behövde efter jobbet!

Nu ska jag hålla tummarna för super-Anja
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...