19 januari 2010

Kungstensgatan. Tog mig en surf på olika mäklarsidor. Fastnade för denna 2:an i Vasastan. Gillar den strama inredningen som mjukas upp med detaljer, som till exempel det färgglada kylskåpet. Man borde våga mer!




















bilder:Oscars fastighetsmäkleri


Idag kom ett litet paket från H&M, två rosa och två vita sidenkuddfodral och en present till M. Tanken var att ha alla fyra i sängen, men det blev inte som jag tänkt mig. De vita fick göra kudden från Svenskt Tenn sällskap i soffan istället. Hann även inom det stora varuhuset och fyndade två kuddar och fem stycken ljusstakar jag sneglat på ett tag. Fick alla fem för en Carl von Linné. De fyndade kuddarna hamnade i sängen. Perfekt!

Förresten, min gulliga kollega P besökte IKEAs nya varuhus i Malmö i helgen. Gissa vad hon hade med sig hem till mig? En svart Björkefall! Som jag längtat. Tack snälla P. Ljustaken har nu placerats på soffbordet tillsammans med de fina ljusstakarna jag fick av P i julklapp.

Nu blir det en runda till sopsorteringen, sen lite tv och Elle Mat&Vin

Go Kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...