21 januari 2010

JA. Idag fick jag min vinst från Barnvänligt! Vann en tävling hos Peppar&Vanilj, vilket gav mig ett presentkort på just Barnvänligt. Så idag damp det ner en liten vit uggla och två svarta bokstäver. Ugglan har funnit sin plats på String-hyllan i arbetsrummet och bokstäverna har hamnat på tavellisten i sovrummet.




Bokstäverna föll jag för direkt. Några dagar efter jag lagt min beställning, dök de upp på flertalet inredningsbloggar. Kul! Valde bokstäverna J och A, dels för att det är första bokstäverna i våra namn samt att de bildar just ordet JA.

Tänkte visa ljusstakarna jag fyndade häromdagen. Har inte riktigt bestämt mig var dom ska placeras. Kanske hamnar på mitt lilla ljusstakelager och får komma fram till våren. Man kan ju aldrig få för många ljusstakar, eller hur? Fick ju tulpaner i fredags av J och nu är dom helt makalöst fina. Precis innan dom inser att dom är överblommade. I love!


bilder:privata

KRAM

1 kommentar:

  1. Grattis till schyssta vinsten! Dom där bokstäverna är superfina. En uggla har jag oxå,eller snarare Axel, han fick en i doppresent.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...