25 januari 2010

Baronessa.Tyget Baronessa av Lisa Bengtsson för Mairo kan pigga upp vilken seg och dyster vinterdag som helst. Har inte fått någon bra start på årets fjärde vecka. Känner mig trött och hade helst velat stanna i sängen under mitt varma duntäcke några dagar. Termometern visar på minus fjorton, brr.


bild:Mairo

"Min tid som Baronessa I en slottspark fylld med rosor, blommar jag. Det är en 1700-tals dröm förgylld av livets hemligheter. Där solen skiner starkast, blommar jag ut som mest och ger liv åt romantiken. Min tid har inga hämningar, sinnena har inga gränser och jag står för doften av det kärleksfulla livet." Detta är Lisas beskrivning på vårens nyhet. Ja, vem hade inte velat ligga i en solig slottspark idag?

Hoppas på mer sol på min himmel imorgon.
KRAM på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...