13 december 2009

Snö och Lucia

Önskar mig snö i alla dess former! Nu börjar julen närma sig och då vill jag gärna ha lite minusgrader och snö, så att att man får riktig julstämning. Idag har vi haft lite luciafika med mina föräldrar och även installerat vårt larm.

En annan form av snö som jag önskar mig kommer inte från himlen, men dock från Asplund. Asplund har en fantastisk förvaringsserie, som heter just Snö. Dessa olika skåp skulle passa perfekt hemma hos oss. Dom gör sig bra i alla rum. Perfekt i hall, arbetsrum, sovrum, ja som alla mina rum skulle vilja ha varsin Snö-förvaring.
Tomten jag lovar att viska larmkoden i ditt öra om du lovar att komma med lite Snö!


Bilder: Asplund


KRAM

1 kommentar:

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...