9 december 2009

Purpur...

...tillsammans med Marbodal kan man tävla om ett nytt kök värde 30 000,-. Jag har visserligen ett helt nytt kök från en av Marbodals konkurenter, men jag tyckte att idéstudion var ett fenomenalt verktyg för människor som planerar att byta kök eller för oss inredningsintresserade! Tryck på bilden för att rösta på mitt förslag.

Förresten, idag damp det ner en liten namnsdagspresent i min postlåda. Imorgon får ni se vad jag fick. Jag kan avslöja att jag verkligen har längtat!

Idéstudio

Ha en bra kväll
KRAM

2 kommentarer:

  1. Jag gissar på att du fått tändsticksfodralet av Kristina Stark.. Ska bli spännande och se om jag gissade rätt. kram

    SvaraRadera
  2. Hallå Snigel!

    Inte kan du väl tipsa om konkurrenterna.....
    Kram Snigel 2 :-)

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...