14 december 2009

Ola Wihlborg - Design - Älmhult

Upptäckte idag att designern, Ola Wihlborg, till min favoritvedkorg har en adress i Älmhult. Vedkorgen är givetvis Code Basket från Asplund. Tänk att denna fantastiska vedkorgs skapare lever i samma miljö som jag och har kunnat designa något så enkelt, men ack så fint.
Han har även formgivit åt IKEA, Celda, Luján-Sicilia och Spiegel.

Vem vet, Ola kanske har ett helt förråd med vedkorgar hemma hos sig? Kanske har han en för mycket? En som hemskt gärna vill komma och bo hemma hos mig? Den skulle bli väldigt älskad och väl omhändertagen.


bilder: Wihlborg Design

3 kommentarer:

  1. Vill också ha en Code basket så snygga !!

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Och om jag säger att jag känner Ola, vad säger du då?? Ger mej lite stjärnstatus va? :-)Hi hi.../Miss S

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...