10 december 2009

och svaret är...

...så klart tändsticksasken av Kristina Starck. Tack snälla mamma, vad jag har längtat! Grattis Malin, du gissade helt rätt!

Ikväll har jag fortsatt min städturné. Kvällens turné gjorde uppehåll i Tvättstugan, Köket, Hallen och Matrummet. Puh, men nu är det klart!

Innan jag började min storstädning var jag i blomsteraffären och på IKEA och köpte vita hyacinter och lite andra tillbehör. Har nu arrangerat och placerat ut blommorna. Alltid lika kul med nya blommor när man städat!
Inspiration till arrangemanget fick jag från ett skyltfönster på julskyltningen. Inte alls svårt att göra själv! Det enda man behöver är lite tålamod.
Nu står mitt fina arrangemang på matbordet och några hyacinter på hallbyrån och i köksfönstret.



bilder:privata

1 kommentar:

  1. Fy vad jag är bra ;) Får jag ingen i julklapp så ska jag med klicka hem en. kram

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...