30 december 2009

Julklapp nr fyra och fem

Min visning av mina julklappar börjar nästan kännas som en julkalender. Roligt eller inte vet jag inte, men här kommer klapp nummer fyra och fem. Båda är från P. Det långhåriga fårskinnet var en önskan och de fina ljusstakarna var ett eget initiativ från P. Roligt! Egentligen hade jag önskat mig ljustaken Björkefall i svart från Ikea när P var i Malmö. Ni vet den ljustaken som är så populär för tillfället, men han hann inte med att besöka varuhuset på grund av alla möten. Istället hittade han dessa sötnosar i en affär på hemmaplan. Snarlika Björkefall, men ända inte. Kul att ha något eget. Vem vet jag kanske skapar en ny trend?! Passar dessutom perfekt ihop med fårskinnet. Fårskinnet och ljusstakarna har fått tagit plats i tv-hörnan, som nu har en liten gotländsk touch. Tack!


bilder:privata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...