16 december 2009

Jippie!

Jag är så glad! Min snälla mamma vann i ett lotteri, som stödjer cancerforskning, och gissa vad vinsten blev? Jo, tavlan Olunda från IKEA som jag har önskat mig! Nu ska den upp på väggen i arbetsrummet. Tralala..

Idag har det fortsatt snöa. Det är riktigt mysigt och julstämningen börjar komma. Igår inhandlades kungsgran på torget och lite pynt kom fram. Ni vet vad jag tycker om pynt, men lite röda tomtar och till och med en snögubbe har fått göra oss sällskap. Även vår första snöskyffel har införskaffats. Har tidigare bara bott i lägenhet och då är behovet av en skyffel inte särskilt stort. Blev både en modell mindre och större, så att vi kan skotta tillsammans!
Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder på vårt julpyntade hus i helgen. Har förgäves försökt få bra bilder på kvällarna, men mörkret har inte varit på min sida...


bild:IKEA

1 kommentar:

  1. Vilken tur du har ! Vill också hade den ! Kram Caroline

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...