19 december 2009

Hysteriskt..

...idag har jag varit i stan och jag var inte ensam. Bilar och stressade människor överallt. Jag hittade vad jag sökte, åt en chokladmunk i kylan för att orka med all julstress och avslutade med Drive in på Max. Bäst att överge bilen så lite som möjligt var mitt resonemang. Dessutom har jag slagit in de sista julklapparna ikväll. Givetvis tog tejpen slut mitt i paketeringen igår, typiskt! Granen är färdigklädd, den är enorm. Me love!
Det stora svarta paketet som skymtar i bakgrunden är till mig och J från Tomten. Vad det är får ni veta på juldagen..


bild:privat


Nu har min älskling gjort fylld lövbiff och står redo med vinet. Mums

1 kommentar:

  1. Skönt att få landa hemma efter en sådan dag. Ha det bra.Milla

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...