17 november 2009

Inredningstips...

..tycker att det är roligt med olika färger och former, tyvärr tröttnar jag ganska snabbt. Därför har jag ett tips!
Skaffa en tavellist, finns i alla möjliga färger och längder. Jag gillar tavellister, det är enkelt och lätt att förändra. De enda hålen som behövs göras är ju för tavellisten. Tavlorna ändrar man enkelt om efter humör!

För att slippa lägga ner massor av pengar på olika planscher och tavlor finns det olika små knep. Jag har bland annat beställt tapetprover från denna fina inspirerande hemsida och ramat in i fina ramar. Ibland hittar jag fina citat som jag använder ett ordbehandlingsprogram för att få texten som jag vill ha den. Sen är det bara att skriva ut och rama in. För tillfället har jag citatet You´re better than chocolate i en liten ram. För det är precis vad jag tycker om J!

En annan sida som jag rekommenderar starkt är denna. Både som inspiration och för att handla. Här finns allt från himmel till jord till bra priser! I love!

Visar en bild på tavellisten i vårt sovrum. För tillfället är färgtemat kärlek i rosa och grönt, men snart är det nog dags att byta!

Dagens inredningstips är alltså enkelt, snabbt och billigt, det enda som behövs är din fantasi!


bilder:privata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...