19 november 2009




Idag fick jag en katalog med juklappstips från Åhlens. Väldigt mycket fint till bra priser. Tänkte visa en del av mina favoriter!
Ljuslyktan, som även finns i krom, skulle jag vilja ha i badrummet och tända när man myser i badkaret. Doftljus kan man aldrig få för många av!
Ett skohorn att hänga på väggen är aldrig fel. Vårt har en förmåga att aldrig befinna sig på rätt ställe när man behöver det. Detta ska förhoppningsvis inte försvinna så lätt och dessutom är det riktigt snyggt.
Vattenflaskan, som liknar en PET-flaska, och glaskupan tycker jag är underbara!
Så enkla, men så fina:)
Adventsljusstaken med änglar har jag länge funderat på att köpa, få se om det blir ett mellandagsfynd?

KRAM

bilder: Åhlens
Glaskupa 159,-, Glasflaska 159,-, Doftljus Lotus 99,-, Skohorn 169,-, Ljuslykta 375,-Adventsljusstake 995,-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...