29 november 2009

1:a advent....

...äntligen är det första advent. Vad jag har längtat! Nu är alla ljusstakar och stjärnor uppe och allt är så mysigt. I eftermiddag blev det en tur på julskyltningen med J. Fick några ljuslyktor i adventspresent som nu är tända och höjer mysfaktorn ytterligare.


bild:privat

Turen till Malmö igår ledde till många skratt, en del vinster på travet och en tidig kväll. Två krokar fick följa med mig hem, nämligen Hook Sparrow. De kommer att placeras ovanför spegeln i tvättstugan. Ska bara hitta den rätta spegeln först!

Tyvärr lyckades jag inte hitta BoxLight av Kristina Starck så det får nog bli en beställning via internet istället. Vad jag längtar tills den där underbara lilla saken ligger på mitt soffbord.


bild: Designtorget

Nej nu ska jag fortsätta mysa med J i soffan med pepparkakor och glögg
KRAM

1 kommentar:

  1. Vad mysiga ljuslycktorna ser ut..Vi var både på Väla och i växjö i helgen men det blev ingen stor shopping precis...Hittade inget direkt jag var sugen på..

    kram!

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...